Известие

Collapse
No announcement yet.

Нова алфа 33 в клуба.Трябват ми някои неща

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нова алфа 33 в клуба.Трябват ми някои неща

    Днес се сдобих с алфа 33 1994 1.3 доста запазена и гаражна .Всичко е оригинално както по салона така и по купето седалките са като нови не е пушено на чистачките пише алфа ромео а до педалите още стоят малко от фабричните найлони ,но няма хидравлика както и климатик волана се върти трудно.
    Не я купувам за каране но искам да я подобря така че ако някой може да помогне ще се радвам.
    Трябват ми лети джанти 15цола декоративни прагове и халогени също и пластмасовите лайсни на вратите.
    Благодаря предварително.
    Attached Files
    Last edited by de4o; d.m.y г., 22:53.
    sigpic98.ALFA 156 1.8 T.S. ALFA ROMEO 33 1.4 GT 1300 JUNIOR

  • #2
    Честито. Изглежда много добре колата. От изброените от теб неща мога да помогна единствено с лайсните на вратите. С каква цел си я взел. Какво ще я чака за в бъдеще тази кола
    sigpic
    33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
    Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

    Comment


    • #3
      Честито колата наистина изглежда много добре, максимално в заводски вид без пишман намеси и ремонти.Мисля че лесно, ще си намериш изброените от теб неща.От каде е колата ? Ако си от Варна може да се видим и запознаем ако има с нещо да сме ти полезни
      Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
      155 2.0 16v 150hp Super
      146 1.9 jtd fl

      Comment


      • #4
        Колата е уникат. Има какво да донаправи по нея. Но и така у страхотна. Цвета също е супер. Честито, със здраве да си я караш, може да се похвалиш наживо с нея, ще ти дам насоки какво да донаправиш, ако имаш излишни пари и желание. Понеже пита за прагове, трудна мисия са, в чуждбина има, но там са много по-скъпи, отколкото тук биха стрували. Дори и в Англия търсят, дефицит са: https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #5
          Мерси за пожеланията ,смятам да дойда на италфеста тази година с нея
          sigpic98.ALFA 156 1.8 T.S. ALFA ROMEO 33 1.4 GT 1300 JUNIOR

          Comment


          • #6
            Не съм виждал никога толкова автентична и запазена 33.

            Честито!
            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от de4o Покажи съобщение
              Мерси за пожеланията ,смятам да дойда на италфеста тази година с нея
              Другата седмица в неделя, точно след 7 дни има ретро трак дей на Калояново. Ще има някакво присъствие на стари Алфи. Аз ще ходя. Ако колата е тук вече, може да я разходиш дотам
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #8
                Ако нея контиш за продан помагам с цело сърце0876 536 534.Бати експонатакъде я намери завиждам жестоко.МЕ4ТА

                Comment


                • #9
                  колега честито много добре си е колата не я съсипвай за трудното въртене на волана може да са виновни лагерите на макферсона аз карам спринт и при мен това беше причината за да монтираш хидравлика се сещаш че трябва рейка помпа ако питаш мен остави си я в оригиналният вид

                  Comment


                  • #10
                    Честито, колега! Искрено ти завиждам.
                    Колата е уникална във вида който е, а не в тоя , който искаш да я направиш.
                    Заден спойлер. прагове и лайсни са добра идея, но бне и джанти 16". Освен , ако не я караш без гуми.
                    Сега щше скочат мнозина да ми доказват, че става и с 14", но аз нве знам един , който да е бил доволен от такава намеса. Баланса е много тънък, защото скоростната кутия и диференциалът са едни и същи както за 1.2, така и за 1,7. Разликата е единствено в размера на гумите и джантите. С по-големите просто колата не върви. Имам около 600 000 км с 1.4 мотор, та знам какво говоря. Освен това, по-големите джанти изискват по-мощни спирачки. Ето още една беля.
                    За хидравликата на волана няма еднозначно мнение. С хидравлика е по-комфортно, но с обикновен волан казват, че е по-маневрена.
                    Като цяло колата е уникална в тоя си вид. Виждам , че е и на малко километри.
                    Пипай много внимателно!
                    Лесно ще я пратиш на пластичен хирург, но после ще е трудно да я възстановиш в оригиналния ѝ вид.
                    Успех!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      Как се здоби с нея?Разкажи малко за историята на колата.На 40 000км ли е?Празния ход колкото на снимката ли е 600оборота?
                      Гледам че е с три болта на амортесьорите,би трябвало да е имола,но праговете и салона не са?
                      А относно "подобренията"....недей разваля хубавата кола.Така автентична е по–ценна.Особено ако ще я препродаваш.На моята й махнах хидравликата и сега съм с механична рейка,по–добре чувствам сега колата и не е много по–тежък волана.А за 16ки.....моя 1.7л боксер едва върти 15ки а за 1.3л. мотор?Имах като твоя двигател и най–добре беше с 13ки,с 14ки става,но се чувстват по тежки.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Сега щше скочат мнозина да ми доказват, че става и с 14", но аз нве знам един , който да е бил доволен от такава намеса. Баланса е много тънък, защото скоростната кутия и диференциалът са едни и същи както за 1.2, така и за 1,7. Разликата е единствено в размера на гумите и джантите. С по-големите просто колата не върви. Имам около 600 000 км с 1.4 мотор, та знам какво говоря. Освен това, по-големите джанти изискват по-мощни спирачки. Ето още една беля.
                        Не му пълни главата на човека с глупости. Първо на 1.2 и на 1.7 диференциалите на са с еднакво съотношение. Второ по-големите спирачки нищому не са били излишни никога. И няма недоволни, както си посочил, щото са малко тези, които са пробвали различните варианти.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #13
                          Относно джантите и 15 става просто питам защото не знам колко цола ще влезнат ,като се замисля найстина 16 ще са й големи.
                          А за хидравликата не е голям проблем и без .
                          Иначе колата е от италия имам познат който ми я докара след като стария собственик я е оставил в шоурум на нисан и взел новия Кашкай
                          Колата не е натоварена с екстри даже нищо няма освен ел.стъкла,но пък състоянието е завидно за това и я взех.
                          sigpic98.ALFA 156 1.8 T.S. ALFA ROMEO 33 1.4 GT 1300 JUNIOR

                          Comment


                          • #14
                            Страхотен екземпляр!

                            Поздрави за вкуса и желанието да притежаваш една поляризираща мненията Алфа.

                            Модификациите, които си и намислил са добри, стига наистина да използваш фабрични спойлер, прагове и джанти от епохата.
                            Всъщност, едни спици на O.Z. отиват на всички коли.

                            Аз бих се придържал към 15''. 33ката е малка на габарити кола и 16'' ще я повдигнат много.
                            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                            www.ClassicCar-bg.com

                            Comment


                            • #15
                              Да определено ще се придържам към оригинални неща и джанти от онова време и май съм се спрял на джанти 15
                              но трудно се намират или пък на мен не ми харесват.
                              sigpic98.ALFA 156 1.8 T.S. ALFA ROMEO 33 1.4 GT 1300 JUNIOR

                              Comment

                              Working...
                              X